جشن قبولی
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



جشن قبولی

بازدید : 2330

قبولی دانشگاه

سلام به بچه های گل

دم آجی ها و داداشی های گلم گرم

قربونتون برم دانشگاه قبول شدم

دم همه ی اونایی که برام دعا کردن گرم ای ول ای ول

یه مهمونیه کوچولو دارم....رقص و اوازمونم براهه....بچه ها بیاین 

قرقرررررررررر ...آه آه بیا وسط 

 داش سامان بنواز....

اجیا بیاین وسط دیگه........

بیا اهههههه....برو

ای وللللللل...ای ول

دم همتون گرم...

رقص



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت21:25---25 مهر 1391
مبارک باشه محدثه جوووووووووووووووون واسه منم دعاکن موقع اش که رسیدقبول شم

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت19:47---16 مهر 1391
آرزو میکنم : خانه قلبت پراز گلهای یاس ، باغ احساست پرازگلهای ناز نغمه خوان ، خانه قلبت هزار همچویک قالی پراز نقش ونگار

فرزانه
ساعت12:27---6 مهر 1391
سلام آجي خودم بهت تبريك ميگم ببخشيد دير اومدم
بقول آبجي مهلا بگو از رقصي خوشت مياد من همون رو برم جونم
باز هم بهت تبريك ميگم
موفق باشي هميشه


سعید
ساعت1:32---6 مهر 1391
سلام آبجی گلم مرسی که خبرم کردی جی جونم مبارک باشه



ایشالا تو زندگی هم همیشه موفق باشی



گلم شیرینی من پس کو


mahsa
ساعت1:29---6 مهر 1391
سلام محدثه جان وب عالییی داری خواستم بگم تبریک عزیزم واس قبولیت همیشه موفق باشی عزیزم من لینک کردم با اجازه

Nasibeh
ساعت10:53---5 مهر 1391
سلام، وبت خوبه من از وب داداش سعید اومدم، به منم سر بزن موافق بودی می لینکیم

مهلا
ساعت22:00---4 مهر 1391
تبریک تبریک تبریک

مهلا
ساعت21:55---4 مهر 1391
چه رقصی میخوای بگو تا برقصم زود سری

مهلا
ساعت21:44---4 مهر 1391
تبریک تبریک تبریک

مهلا
ساعت21:42---4 مهر 1391
تبریک میگم عزیزم میرقصم برات پاسخ: ای ول ابجیه خودم ممنون ....ایشاله عروسیت جبران میکنم

احمد
ساعت21:39---4 مهر 1391


احمد
ساعت21:38---4 مهر 1391
سلام
بهت تبریک میگم عزیز ایشاالله .....

همیشه همیشه همیشه ی همیشه مث الان خوشحال باشی


ساعت19:25---4 مهر 1391
سلام آبجی

مبارک باشه

از طرف من به طور ویژه تبریک برای منم دعا کن زندگیم سامون بگیره پاسخ: چشم داداش سعید واسه شماهم من ویژه دعا میکنم ایشاله زندگیت به بهترین نحو ممکن سامون بگیره عزیز...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج